Nayax ישראל

מה זה מסוף סליקה?

מסוף סליקה/  אשראי הוא  מכשיר המאפשר קבלת תשלום בכרטיסי אשראי. המסוף קורא את פרטי כרטיס האשראי ומשדר אותם באופן מאובטח לחברת הסליקה יחד עם הסכום לתשלום ומספר התשלומים שבחר הצרכן. תשובת חברת הסליקה, בין אם העסקה אושרה או לא, מוחזרת חזרה למסוף האשראי ומוצגת לצרכן או לקופאי. בסיום התהליך מסוף האשראי מדפיס קבלה על התשלום. לצפייה במבחר מסופי הסליקה שלנו לחץ כאן

מה היתרון במסוף סליקה מבוסס אנדרואיד?

מסוף  סליקה בעל מערכת הפעלה אנדרואיד מעניק חוויית משתמש נוחה, קלה ומהירה. בנוסף מערכת המסוף מאפשרת שליטה מרחוק לקופה כך שניתן לעדכן בקלות גרסא ולצפות בקופה במערכת בעת שיחה עם לקוח.

האם מסוף סליקה יכול לשמש גם כקופה או רק כמסוף אשראי?

המסוף יכול לשמש כאשראית לחיוב באשראי ובארנקים דיגטליים  או כקופה הכוללת מודלים של ניהול מלאי, מוצרים, מבצעים, ניהול עודים, צפייה בדוחות ועוד.

האם הקופה כוללת סליקה?

באפשרותנו לחבר את מסוף הסליקה/ הקופה בהתאם לספק האשראי בו תבחרו..

האם למסופי הסליקה יש סוללה?

כן, בטעינה מלאה הסוללה יכולה להחזיק עד 8 שעות עבודה (בהתאם לקצב העבודה).

מה כולל השירות?

השירות כולל קבלת שירות ממוקד שירות הלקוחות, תמיכה טכנית, אחריות לשנה וסים סלולרי.

האם ניתן להפיק דוחות מהקופה?

ניתן להוציא דוחות לפי מוצר\ מחלקה וגם דוחות פיננסים לרואה חשבון ועוד.

האם קיים שעון נוכחות לעובדים?

כמובן! בתוכנת קופה קיימת גם אפשרות לניהול עובדים, הרשאות ונוכחות..

האם ניתן לחבר מגירת מזומן למסוף?

כן, ניתן לחבר את מסוף הסליקה מדגם NOVA 55 למגירת מזומן הנשלטת מרחוק.

האם ניתן לשלוח חשבונית \ קבלה ללקוח ב SMS ?

וודאי, יש אפשרות לשליחת של החשבונית או הקבלה ב SMS ללקוח/ במייל

כמה עולה קופה רושמת?

העלות תלויה במסלול שתבחרו: רכישה או שכירות. מחירי הרכישה מפורטים בחנות (הפנייה לחנות), לעלויות עבור שכירות חייגו 5046*

האם מסוף הסליקה אלחוטי?

מסופי הסליקה ניידים וניתן לחייב איתם מכל מקום.

האם ניתן לחבר את המסוף לרשת האינטרנט WIFI ?

כן, ניתן להשתמש במסוף גם באזורים ללא קליטה ולחברו לרשת האינטרנט WIFI כמו גם לנקודה חמה.

מה זה תקן EMV?

תקן EMV (Europay MasterCard Visa) הוא תקן שנועד לאבטח את העסקאות הנעשות בכרטיסי אשראי. EMV הוא שבב חכם הנמצא בכרטיס האשראי ומכיל מידע על הכרטיס. הסליקה מתאפשרת על ידי קריאת השבב בעת הצמדה/הכנסה למסוף האשראי והזנת הקוד הסודי של בעל הכרטיס. התקן קיים כבר מספר שנים בחו"ל והחל להיכנס בהדרגה לישראל החל משנת 2016. החל משנת 2022 מחויבים כל בעלי המעוניינים לסלוק באשראי לעמוד בתקן.

האם הקופות של נאייקס תומכות בתקן EMV?

בטח, כל הקופות שלנו מחייבות על פי תקן EMV, לצפייה במסחר הקופות לחץ כאן

מה זה סליקה באינטרנט?

סליקה באינטרנט מתייחסת לפעולת חיוב כרטיס אשראי באתר אינטרנטי המוכר מוצרים/שירותים. לצפייה בתוסף הסליקה באינטרנט לחץ כאן*

  ההצעה של Nayax

כמה קל להתקין מכשיר?

במקרים רבים, ההתקנה היא plug & play.

עם קבלת מכשיר ה-Nayax שלך, תמצא את כל המידע הדרוש להתקנת המכשיר שלך, כמו גם כיצד ליצור קשר עם תמיכת הלקוחות לכל עזרה נוספת.

לאחר ההתקנה, איך מתחילים?

מסע ההטמעה של Nayax ידריך אותך במערכת שלנו כדי לנצל את כל מה שיש לפלטפורמה שלנו להציע. מהטיפים החכמים של Nayax, שיהוו את המדריך שלך דרך המערכת שלנו ועד לאוניברסיטה המקוונת שלנו שתאפשר לך ללמוד את הפתרון המלא שלנו בקלות.

האם ניתן להוסיף קורא כרטיסים של Nayax לכל מכונה אוטומטית?

אנו תומכים בכל פרוטוקולי המכונה הידועים כגון MDB DEX, VCCS, CCI, Pulse, כמו גם בפרוטוקול Marshall הקנייני שלנו כדי להתחבר בקלות למכונה מבוססת PC. על ידי בחירת הסט הנכון, תוכל לחבר את המכשיר שלך לטלמטרית הכל-באחד ולמכשיר התשלום ללא מזומן ולהתחיל לקבל עסקאות ללא מזומן.

באילו סוגי תשלום אתם תומכים?

Nayax מציעה מנחת תשלומים שמקבלת מגוון אפשרויות תשלום ללא מזומן בכל מדינה. אנו נשארים בקדמת העקומה ומציעים את שיטות התשלום המאובטחות ביותר לבניית אמון ונאמנות צרכנים.
בישראל אנו תומכים בתשלום בקרבה (EMV) ובתשלום ללא מגע, המכשיר שלנו מקבל ויזה, מאסטר קארד ו-Amex, כמו גם שיטות תשלום אלטרנטיביות רבות (APMs) וכרטיסי סטודנטים וכרטיסי עובדים במעגל סגור.

איזו תמיכה אתם מציעים?

Nayax מציעה את תמיכת הלקוחות הטובה ביותר שקיימת. צור קשר עם צוות התמיכה שלנו וסוכן יצור קשר ברגע שהם יהיו זמינים.


מדינה

מספר טלפון

Points of Contact

 

 

ישראל

 

 

03-7694300

שירות לקוחות ותמיכה טכנית - שלוחה 1

08:30-18:30

דוא"ל: ilsupport@nayax.com

הנהלת חשבונות - שלוחה 2

09:00-15:00

להשארת פנייה

מוקד מכירות והזמנות - שלוחה 3

09:00-18:00

דוא"ל: noab@nayax.com

הכר את הלקוח (KYC) - שלוחה 4

09:00-15:00

להשארת פנייה

 

באילו מכונות אתם תומכים?

אנו תומכים בכל סוגי המכונות כולל MDB, Pulse ומכונות מבוססות PC.

באילו פרוטוקולים אתם תומכים?

אנו תומכים בכל פרוטוקולי המכונה המוכרים כגון MDB DEX , VCCS, CCI, Pulse, כמו גם בפרוטוקול ה-Marshal הקנייני שלנו כדי להתחבר בקלות למכונה מבוססת PC. על ידי בחירת הסט הנכון, תוכל לחבר את המכשיר שלך לטלמטרית הכל-באחד ולמכשיר התשלום ללא מזומן ולהתחיל לקבל עסקאות ללא מזומן.

  איך מתחילים?

איך אקבל את כספי?

רק לאחר חתימת חוזה והשלמת תהליך הכר את הלקוח הכסף יועבר אל הלקוח הכספים יועברו בתום כל תקופת תשלום - ב-15 בכל חודש לחשבון הבנק שבחרת (בחוזה). Nayax עוזרת לך ליישב את הכספים שלך באמצעות מכונה. תקבלו חשבונית בסוף כל תקופת תשלום המורכבת מכספים בתקופת התשלום הקודמת בניכוי דמי השירות החודשיים שלנו לכל מכונה.

תקופת תשלום -  כל 15 לחודש
מה אני צריך לעשות כדי להתחיל לעבוד עם Nayax ולקבל תשלום ללא מזומן?

בהתאם לתקנות הפיסקאליות והבנקאות, כל לקוח חדש של Nayax צריך להשלים תהליך הצטרפות ו-KYC (Know Your Customer). על מנת לקבל את כספי העיבוד שלך, אנא מלא את טפסי KYC. לאחר השלמת תהליך הרכישה, ילוו אותך תהליך זה.

מה לעשות בעת קבלת מכשיר?

כל שעליך לעשות הוא להתקין את המכשיר ותקבל אימייל עם הוראות הפעלת משתמש למערכת הניהול שלנו. בקופסת המכשיר תמצאו את כל המידע הדרוש לכם להתקנת המכשיר.

האם אוכל להחזיר את הרכישה שלי?

איננו מקבלים החזרות.

  משלוחים

מה עליי לעשות לאחר השלמת הזמנה?

לקוחות חדשים - אנא התחל למלא את החוזים ואת טפסי ה-KYC (הכר את הלקוח שלך).

אנא המתן עד 14 ימי עסקים להגדרת מכשירי ה-Nayax שלך תחת חשבונך, מה שיאפשר לך להתקין את המכשירים במכונות שלך.

לקוחות קיימים - כלום. אנו נשלח את ההזמנה שלך בהקדם האפשרי.

האם המכשיר שלי מכוסה באחריות?

אנו מספקים תקופת אחריות בלתי מוגבלת של לכל אורך תקופת ההתקשורת עבור מכשיר ה-VPOS Touch שלך. במקרה הבלתי סביר שהמכשיר שלך זקוק לשירות תיקון או לקבלת מידע נוסף, אנא צור איתנו קשר בכתובת ilsupport@nayax.com. בחוזה שלך תמצא את תנאי האחריות והמגבלות.

פרטי משלוח

בסיום הרכישה, אתה יכול לבחור את אפשרויות המשלוח שלך, ולאן אתה רוצה שהמכשירים שלך יישלחו.